jag vill alltid säga mer men
-
smärtan i förnedringen när man blir lämnad på läst
det finns inget att tillägga allt är som det var
man ger tills inte en droppe finns kvar
blodet vi...
8 timmar sedan

Snyggt. Som vanligt.
SvaraRaderaSnyggt som sagt (har städat i mitt ordförråd).
SvaraRaderaSnyggt var ordet. (Det händer dock att man städar bort för många ord.)
SvaraRaderaFint. Ställer en mycket intressant filosofisk fråga.
SvaraRadera"Tystare än ingenting" just så. Så nyss allt är. Bravo där.
SvaraRaderaRubriken är bäst!
SvaraRadera