jag vill alltid säga mer men
-
smärtan i förnedringen när man blir lämnad på läst
det finns inget att tillägga allt är som det var
man ger tills inte en droppe finns kvar
blodet vi...
19 timmar sedan

Det var bättre så här (fristående). Och det var ändå väldigt bra hos marmoria.
SvaraRaderaSnyggt formulerat!
SvaraRaderaJa, den textsnutten var värd en egen plats i solen!
SvaraRaderaNågot har gått snett.
SvaraRaderaSnett var ordet, sa Bull.
SvaraRadera