.
Jag förstår ditt lidande
kan identifiera mig med dig
och din situation
Men jag lider inte
med dig
delar inte din känsla
Jag kan bli arg
på orättvisan
men inte ledsen
för dig
Ledsen är jag ändå
och utan kärlek
.
jag vill alltid säga mer men
-
smärtan i förnedringen när man blir lämnad på läst
det finns inget att tillägga allt är som det var
man ger tills inte en droppe finns kvar
blodet vi...
21 timmar sedan

Är det en medelmåttig terapeut du skriver om?
SvaraRaderaempati utan social kompetens, eller inbillningen av empati?
SvaraRaderaSorgligt
SvaraRaderaGillar, verkligen gillar!
SvaraRadera