tisdag 28 augusti 2012

Snällt gnäll


Satans rök
Giftpilar häller
En snäller gnäller

8 kommentarer:

  1. Kort, koncist och välskrivet.

    SvaraRadera
  2. Du överträffar dig själv varenda dag.

    SvaraRadera
  3. Tack, min vän, för Imse Vimse. Hade inte sett honom (henne!) i min egen text. Nu har jag gjort henne omöjlig att ignorera.

    SvaraRadera
  4. Förmodar att det är surt över allt sommarregn...på något vis. Jag är nog otroligt trög...

    SvaraRadera
  5. Ang kommentar hos mig. Det är möjligt att jag är svår, men jag är inte omöjlig. Du får en haiku också. :)

    Senkommen humla
    Söker föda bland snöbär
    Snart kommer regnet

    SvaraRadera
  6. Ang kommentar hos mig: japp, det var den låten jag tänkte på vid titeln: (playing with my heart) =)Härligt med länkar.

    SvaraRadera