Kaffebar är ett fridfullt hörn
-
med ett glapp i tiden
så utmattad att världen försvinner
Fabian vinkar utanför så jag förstår att jag finns
går från Söder till Odenplan och jag kän...
13 timmar sedan

Visst. Håller med fullständigt. Eller håller fullständigt med. Nåt sånt.
SvaraRaderapang på betan bara
SvaraRaderaVerkstad. Inte snack.
SvaraRaderaSvar: Jag vet inte hur jag skall kunna svara på en så alltigenom lysande kommentar som din. Den var perfekt.
Den du.
SvaraRaderaDet är så härligt att läsa dig och dina kommentarer.