lördag 16 juni 2012

New Koran!



Jag har registrerat två intressanta och tongivande kraftfält här i tillvaron: Döden och kärleken.

Och en liten bonusvariant för oss som råkat bli passerade av dessa: Dödandet.

Kärleken har sin bästa chans i de sena tonåren, varefter nära hopplös.

Döden tar dig när som helst men är säkerställd och pålitlig.

För oss "left in the middle" kanske "dödandet"

synes som det meningsfulla fältet?

Men...

jag vill förorda ett fjärde fält:

Sköt dig själv och

älska alla(h).

Pronto

.

8 kommentarer:

  1. Mycket snyggt.
    Enkelt klart.
    En aningens
    drastiskt,
    kanske..
    poängen
    är väl
    detta
    sen
    detta
    slutet
    så fint
    plötslig
    ljusning,
    självklart
    och med den
    kärleksfulla
    medmänskligas
    omsorgsfullhet

    SvaraRadera
  2. Tror minsann att du har överträffat dig själv.

    SvaraRadera
  3. Vill tillägga att jag gillar Att du jobbar med den grafiska utformningen.

    SvaraRadera
  4. Hej igen! Kom just på, när jag såg vedspisen, att jag skulle tacka för påminnelsen om luckan där nere. Nu funkar det perfekt!

    SvaraRadera