lördag 30 juni 2012

Till M

Nu bad jag honom för fjärde gången att stänga sin jävla dörr som han håller öppen halva dagarna spillande
ut matos och hjärtskärande barnskrik ut i trapphuset och in i min egen sköra sfär av fantastisk ensamhet.
Men då svarar han "Du - kom in här" och vinkar in mig med ett krokigt finger samtidigt som han drar sig
tillbaka in i lägenheten.

Han tänkte hacka ihjäl mig därinne. Det gick jag inte på. Han får köra sitt jävla jihad på sig själv. Jag skickar
sos på honom om han inte lär sig. Han vet inte hut, den djävulsdyrkaren.

Må fan ta'n.

Pussinuss
Tuttelitott



3 kommentarer:

  1. Självlysande i sin avskalade brutalitet.

    Ang kråkfågelskommentar hos mig. Du är lysande.

    SvaraRadera
  2. "... in i min egen sköra sfär av fantastisk ensamhet"!

    SvaraRadera
  3. Fastnade för samma mening som Maria. Tjolahopp.

    SvaraRadera