jag vill alltid säga mer men
-
smärtan i förnedringen när man blir lämnad på läst
det finns inget att tillägga allt är som det var
man ger tills inte en droppe finns kvar
blodet vi...
18 timmar sedan


Idag förstår jag dig inte riktigt. Är jag trög.
SvaraRaderaVisst. Så är det. Vet inte om jag har sagt att jag uppskattar dina kommentarer så jag säger det nu. Jag uppskattar dina kommentarer. Också. Mycket.
SvaraRaderaHar nog luckor särskilt ang. nämnde Tingström ;)
SvaraRadera@Birgitta; "luckor" Berätta mer! (Ditt kommentarsfält syns inte längre här hos mig)
SvaraRadera:) ja kanske det.
SvaraRadera