söndag 29 maj 2011

Dagens bild


Sådan mormor, sådan dotterdotter....

6 kommentarer:

  1. Vackra kvinnor, kloka ögon. Stor likhet och stora skillnader. Fint!

    SvaraRadera
  2. De pace:ar! Fint. Jag gillar generationsmöten. Försökte skriva kommentar till gårdagens inlägg, men min inloggning hakade upp sig.
    JAg gillade ditt "vittnesmål". Jag har jobbat som polis i nästan tjugo år, och har alltid förundrats över hur lite vi ser, hur lite vi kommer ihåg Men så är det, vi har svårt att ta in information om det är mycket och särskilt om det är i samband med ett trauma. Jag tycker du skrev en bra och väldigt stram historia. Gillar det, även om jag själv ofta svävar ut. /Cissi

    SvaraRadera
  3. Vetskap är ett snävt begrepp, ja! Men i lagens mening är det viktigt med någon form av "vetskap". Att man bortsåg från ditt vittnesmål kan jag ändå tycka är konstigt, med tanke på att du lämnade en ganska graverande uppgift, att trafiken flöt på från motsatt håll, vilket ju absolut skulle innebära att det var grönt för bilarna i din riktning också...jaja, rättsväsendet är inte alltid vad man önskar. /Cissi ps. Tack för kommentaren, drömde du om Angelica ;)?

    SvaraRadera