jag vill alltid säga mer men
-
smärtan i förnedringen när man blir lämnad på läst
det finns inget att tillägga allt är som det var
man ger tills inte en droppe finns kvar
blodet vi...
18 timmar sedan

Dikt delvis inspirerad av Gasolin's "Hva' GøR Vi Nu, Lille Du" som man kan klicka fram i >Ja, vi gør!<
SvaraRaderaTackar för ett fint sätt att börja dagen.
SvaraRaderaHåller med papegojan.
SvaraRaderaDen dikten vill jag klänga mig fast vid. Tycker om evighetsidén. Till skillnad från den där andra idén om att livet kan ta slut helt plötsligt. Skitidé.
SvaraRaderaOch Gasolin,mmmm.