Kaffebar är ett fridfullt hörn
-
med ett glapp i tiden
så utmattad att världen försvinner
Fabian vinkar utanför så jag förstår att jag finns
går från Söder till Odenplan och jag kän...
1 timme sedan

En av de bästa jag läst av dig.
SvaraRaderaRiktigt, riktigt bra
SvaraRaderaFörstår tanken :-). Riktigt snyggt.
SvaraRaderaUnderbart är kort. Huvet på spiken!
SvaraRadera