Kaffebar är ett fridfullt hörn
-
med ett glapp i tiden
så utmattad att världen försvinner
Fabian vinkar utanför så jag förstår att jag finns
går från Söder till Odenplan och jag kän...
19 timmar sedan

Riktigt, riktigt bra. Fin uppbyggnad och väldigt fint innehåll.
SvaraRaderaKänns igen. Att vara närvarande i mitt eget liv. Vackert poem.
SvaraRaderaTragiskt.
SvaraRaderaPå pricken
SvaraRaderaJag tycker bättre om den här för jag gillar inte kommatecknen framför "men" och "och". Denna ger också mer tid för eftertanke.
SvaraRadera