Kaffebar är ett fridfullt hörn
-
med ett glapp i tiden
så utmattad att världen försvinner
Fabian vinkar utanför så jag förstår att jag finns
går från Söder till Odenplan och jag kän...
4 timmar sedan

Ha ha - har du tänkt på varför ;)
SvaraRaderaDå verkar du ju ha en naturlig instinktiv vishet med andra ord. Toppen som vanligt.
SvaraRaderaIbland tänker jag att jag inte ska tänka för mycket. Sen tänker jag ännu mer...:)
SvaraRaderaTänk på. Och låt oss få veta vad du tänker på. Om du kommer ihåg det.
SvaraRaderaAtt tänka rätt är stort, att tänka stort är rätt.
SvaraRaderaUnderbart.
SvaraRaderaTänkvärt!
SvaraRadera:) ja så är det
SvaraRaderaSnygg cirkelrörelse!
SvaraRaderaTycker du gör helt rätt i det!
SvaraRaderaDet där jag har också tänkt på.
SvaraRaderaMitt i prick!
Precis vad jag också lärt mig :)
SvaraRaderaTack för dina snälla ord om mina svampbilder - det värmer ska du veta...