Kaffebar är ett fridfullt hörn
-
med ett glapp i tiden
så utmattad att världen försvinner
Fabian vinkar utanför så jag förstår att jag finns
går från Söder till Odenplan och jag kän...
18 timmar sedan


Avslöjande!
SvaraRaderaJag tror jag stannar hemma så länge. Jag kan sätta på kaffet.
SvaraRaderaSnygg bild!
SvaraRaderaSätter på kaffe jag med.
SvaraRadera"en prakthena"- den var fin ha ha.
SvaraRaderaMycket svårt att få med alla på det projektet, skulle jag tro.
SvaraRaderaIntressanta tankar och fin bild :)
SvaraRadera